Schowek00,00 zł
Twój schowek jest pusty
Koszyk00,00 zł
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

 

W sklepie ArtTravel.pl możesz dokonać zwrotu produktu do 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia bez podawania przyczyny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zwracany produkt należy przesłać na adres:

 

ArtGlob.pl Sp. z o.o.

ul. Rąbieńska 18

94-227 Łódź


Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania przesyłki.

 

Wzór oświadczenia o zwrocie w formacie pdf .

 

REKLAMACJE

 

Sklep swiatmap.pl zachęca do sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy, a następnie do wypisania protokołu szkody wspólnie z dostawcą. Pomoże to przy rozpatrywaniu reklamacji.

 

Sklep ArtTravel.pl prosi o kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne. Wspólnie ustalimy dalsze postępowanie oraz formę zwrotu. Jest to szczególnie ważne przy reklamacjach produktów takich, jak globus czy mapa ścienna. W pozostałych przypadkach można przesłać reklamowany produkt pocztą na adres:

 

ArtGlob.pl Sp. z o.o.

ul. Rąbieńska 18

94-227 Łódź


Do przesyłki prosimy dołączyć dokument sprzedaży i informację o przyczynie reklamacji. Reklamowany produkt wymienimy na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie takiego na stanie magazynowym, dokonamy zwrotu należności za zakupiony towar.

 

Wzór formularza reklamacyjnego w formacie pdf .
 

Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu