Zwroty (odstąpienie od umowy)


W sklepie ArtTravel.pl możesz dokonać zwrotu produktu do 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia bez podawania przyczyny, ponoszenia kosztów. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia zamieszczamy poniżej. Zwracany produkt należy przesłać na adres:


ArtTarvel.pl
ul. Gdańska 145
90-536 Łódź

Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy, tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.

 

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

 

…………………………………………………………

Miejscowość, data

 

 

Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………

Adres konsumenta:…………………….………………………….....

…………………………………………………………………………..

Adres e-mail:…………………………………………………………..

Numer telefonu:…………………………………………...…………..

Zamówienie: ………………………………………………......………

Data odbioru zamówienia…………………………………..……..…

 

 

Lider Serwis Zbigniew Raszka

ul. Gdańska 145

90-536 Łódź

 

(dopisek: odstąpienie od umowy)

 

 

Oświadczenie

 

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

 

Ja …………………………………………………………………………niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

 

………………………………………………………………………………………………………………………

 

………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:

 

…………………………………………………………………………

 

Posiadacz rachunku:

………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

…………………………………………………..……

Podpis konsumenta

 


Reklamacje


Sklep ArtTarvel.pl zachęca do sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy, a następnie do wypisanie protokołu szkody wspólnie z dostawcą. Pomoże to przy rozpatrywaniu reklamacji.

Sklep ArtTarvel.pl prosi o kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne prosimy o niezwłoczny kontakt. Wspólnie ustalimy dalsze postępowanie oraz formę zwrotu. Jest to szczególnie ważne przy reklamacjach produktów takich, jak globus czy mapa ścienna. W pozostałych przypadkach można przesłać reklamowany produkt pocztą na adres:


ArtTravel.pl
ul. Gdańska 145
90-536 Łódź

Do przesyłki należy dołączyć dokument sprzedaży i informację o przyczynie reklamacji.

Reklamowany produkt wymienimy na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie takiego na stanie magazynowym, dokonamy zwrotu należności za zakupiony towar.

Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. Zawsze staramy się rozpatrywać reklamacje na ich korzyść.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie.