Teoria żeglowania tom 2 Almapress

Rodzaj produktu: poradnik
Producent: Almapress
Język: polski
Kategoria
Moje hobby / Żeglarstwo
Menu / Poradniki
Oceń, napisz recenzję
Ocena:

Napisz recenzję >>

Cena: 39,90 zł

50,00 zł

Wysyłka do 24h
Dostępność produktu w księgarni ArtTravel.pl:
- Kraków: niedostępny
- Łódź: dostępne "od ręki"
- Warszawa: dostępne "od ręki"
Dostawa zamówienia:
- Polecona. Poczta Polska
0,00 zł
- Odbiór w księgarni Arttravel
0,00 zł
- Kurier 48. Poczta Polska
6,90 zł
- Paczkomaty. inPost
8,90 zł
- Express. Kurier DPD
11,90 zł

Opis

Tanio jak na arttravel.pl

Na tę książkę żeglarze czekają od roku... 1970! Czesław Marchaj urodzony w 1918 r. to jeden z najwybitniejszych na świecie specjalistów z dziedziny aero- i hydrodynamiki oraz teorii żeglugi. Autor około 60 publikacji naukowych i kilku książek. Prowadził wykłady na temat aerodynamiki i zachowania jednostek pływających w warunkach ciężkiej pogody w Anglii, USA, a także w Indiach, Izraelu, Niemczech, Holandii, we Włoszech i na Filipinach.
W okresie okupacji żołnierz Armii Krajowej. Po II wojnie światowej czołowy polski żeglarz, wicemistrz Polski w klasie Finn, później wiceprezes Polskiego Związku Żeglarskiego, od połowy lat 60 ub. wieku pracował na Uniwersytecie w Southampton w Anglii, później mieszkał we Francji. Na stałe wrócił do Polski w roku 2012.
Sławę w Polsce przyniosło mu wydanie „Teorii żeglowania" w 1957 r. Kolejne edycje ukazały się w latach 1965 i 1970. Książka składała się z części poświęconych odpowiednio aerodynamice żagla i hydrodynamice kadłuba „Teoria żeglowania. Aerodynamika żagla” ukazała się już kilkakrotnie nakładem Alma-Press, po raz pierwszy w roku 2000. Na część drugą czekaliśmy do teraz.

Informacje dodatkowe

Rodzaj produktu poradnik
Wydawca Almapress
Autor Czesław Marchaj
Język polski
Oprawa twarda
Ilość stron 256
Wymiary / mm 165 x 235
EAN 9788370205294
ISBN 978-83-7020-529-4

Napisz recenzję

Oceniasz: Teoria żeglowania tom 2 Almapress

Jak oceniasz ten produkt? *

  Słaby Dobry Bardzo dobry Świetny Wybitny
Oceń produkt