Fotografia komerycjna w praktyce Galaktyka

Rodzaj produktu: poradnik
Producent: Galaktyka
Język: polski
Data wydania: 2011 04
Kategoria
Moje hobby / Fotografowanie
Menu / Poradniki
Oceń, napisz recenzję
Ocena:

Napisz recenzję >>

Produkt niedostępny
Dostępność produktu w księgarni ArtTravel.pl:
- Kraków: niedostępny
- Łódź: niedostępny
- Warszawa: niedostępny

Opis

Tanio jak na arttravel.pl

Techniki sprzedaży dla profesjonalistów zajmujących się fotografią cyfrową

Witaj na drodze do sukcesu! Ta książka dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.

W książce zostały omówione następujące zagadnienia:
•    Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.
•    Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.
•    Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.
•    Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej – począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków.
•    Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa – określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.
•    Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.
•    Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.
•    Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.
•    Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.
•    Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej – od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.
•    Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.

ZDOBĄDŹ UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE POZWOLĄ CI Z POWODZENIEM PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ W DOWOLNEJ DZIEDZINIE FOTOGRAFII KOMERCYJNEJ

Informacje dodatkowe

Rodzaj produktu poradnik
Wydawca Galaktyka
Autor Kirk Tuck
Język polski
Data wydania 2011 04
Oprawa miękka
Ilość stron 128
Wymiary / mm 210 X 280
EAN 9788375791587
ISBN 978-83-7579-158-7

Napisz recenzję

Oceniasz: Fotografia komerycjna w praktyce Galaktyka

Jak oceniasz ten produkt? *

  Słaby Dobry Bardzo dobry Świetny Wybitny
Oceń produkt